söndag 14 augusti 2011

1a veckan klar.

i kväll har man varit hemma en från solen och ack vad jag saknar den ... 1a arbetsveckan är oxå avklarad.. jobbade bara mån tis och så i natt..... helgen har gått i partyteckens sedan i torsdags då jag var på lilla torg i regn med systrarna Berggren ..men trevligt hade vi ändå.
Fredagseftermiddagen skulle avnjutas i Vallarum hos en vän och fd kollega men den slutade med vin mat och kareoke...sen natt lite sömn och massor av garv ..
Lördagen den skulle tillbringas på gymet och shopping men ack .. jag sov nästan hela dagen ..
kvällen som jag trodde skulle bli party party blev en god middag med vänner .. cuba café hoppade jag över!! mes jag vet men jag orkade bara inte ... hem och sov.. ja kl var ändå 01.30 innan jag landade där..
nu blir de gymet om nån timme sen en jobb natt....;-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN