torsdag 28 juli 2011

semester tankar...

Funderar mycket på mitt liv och vad jag skall med mitt liv ...
jag skulle vilja byta jobb .. har länge haft en dröm att jobba med frisvård och då inte som fot teraput igen utan på ett gym eller rehab .. men jag har varken ork eller pengar att sätta mig på skolbänken ... och tanken på att säna mig i lön är bara så svår .. inte för att jag som kommunal arbetare har nån bra lön men jag ahr rätt ok lön efter många år inom psykiatrin ..
jag funderar på allt och inget ... vad som kommer och vad som varit ... solen lysser med sin frånvaro men jag ser fram mot en turkiet res på söndag ... 1 v med sol och bad .. drinkar och bara avkoppling .. laddar batterierna och tar tag i en ny höst .... ingen aning om vad som händer framöver..
Lever fördaden .. har kommit igång med min träning igen ... dock bara gym än sålänge men bättre än inget .. tränar 4-5 dagar i veckan och känner mig så nöjd .. vikten pendlar upp och ner 1-2 kilo men det gör mig inget .. väger nog ändå förlite nuförtiden ... de mesta kläder jag har är förstora och st 36 är min storlek numera...
just nu sitter jag ensam .. vilket nåt jag sällan är .. och det känns lite märkligt men jag måste börja lära mig .............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN